Stylecoaching og mersalg

Et kursus, hvor du og dit personale lærer at sælge gennem vejledning, også kaldt for Stylecoaching. I lærer bla. at håndtere de hæmmende overbevisninger, som mange kvinder har og som begrænser dem i at tage imod jeres vejledning og prøve nye ting.

Et kursus, hvor I lærer, hvordan I undgår at kunden forlader butikken uden videre kommunikation. Lær at tale kundens sprog og med den rette spørgeteknik vende situationen til en positiv oplevelse for jer begge.

Den vigtigste indgangsvinkel til at lære din kunde at kende, er at kunne kommunikere med hende på en ny måde. På den måde får du lov til at gå dybere og kommer bedre til at forstå kundens problematikker, også kaldt hæmmende overbevisninger.

Læg jeres gamle sælgerroller på hylden og spring ud som vejledere. Mærk forskellen, hvordan kunderne vil opfatte jer, som allierede, og ikke blot som sælgere.

Mennesker handler med mennesker

Med de rigtige spørgeteknikker på rygraden, vil du opleve en væsentlig øgning i dit personlige salg. Gennem en bedre individuel vejledning af din kunde, bliver det nemmere at servicere den enkelte. Du skaber tillid og forståelse, og det gavner dine kunderelationer og kundeanbefalinger. På den måde bliver det hurtigere at opnå resultater.

Tilbehør – dit mersalg

Tilbehøret er dit mersalg og det er alt det ekstra som din kunde får med i posen, når hun forlader din butik. Det er MINDST lige så vigtigt som at sælge et stykke tøj. Derfor skal du og dit personale også have fokus på det hele tiden, og være en lige så naturlig del som når I sælger en bluse eller et par bukser.

Ordsprog

Jeg har et ordsprog som siger “Tilbehøret er Kagepynten, og du ser aldrig bagerens kager uden pynt – så husk at pynte dig selv”

Vis dine kunder, hvad der virker. Det er de færreste som gode til at bruge tilbehør. Derfor har de brug for hjælp til at få det vist, hvilket er en fremragende service at kunne hjælpe kunderne, også på den måde.

Kurset indeholder:

  • Vi drøfter, hvordan du stiller de rigtige spørgsmål og kommer tættere på kunden
  • Redskaber til at yde en personlig og kompetent stilvejledning, der får dine kunder til at se nye sider af sig selv
  • Hvordan du takler de “tillukkede” kunder, så de åbner sig op og bliver modtagelige
  • Accessories – og måden at bruge det på
  • Hvordan du skaber et mersalg uden reelt at “sælge
  • Signaler, hvilke du selv sender og om de stemmer overens med butikkens
  • Du får en flot kursus-mappe, indeholdende alt det som vi har gennemgået på kurset, som du og dit personale kan bruge løbende som opslagsmappe

Lad os finde den løsning som forøger salget i din butik.

Ring til mig på 26281142, eller send en mail via kontaktformularen, og hør hvad jeg kan gøre for dig som modebutik.

Klik på bjælkerne herunder og læs om de andre kurser.

Kropsformer, snit og pasformStyling med KantStyling til sociale medier